Vrácení zboží & Reklamace

Vrácení zboží, Odstoupení od smlouvy.

Zboží je v pořádku, ale ne podle Vašich představ? Dárek se nesešel s pochopením? Nebo jen nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej vrátit či vyměnit za jiný produkt? Je to naprosto jednoduché a neostýchejte se. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Prvním krokem je detailně vyplnit elektronický formulář Vratka. Díky službě Retino budete mít proces vrácení či výměny pod kontrolou od začátku, až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné dodržet zákonnou 14 denní lhůtu pro vrácení zboží. Další podmínkou vrácení je vrátit kompletní, nepoškozené zboží, bez známek užívání a v původním obalu.

 

 

Reklamace

Zboží přišlo neúplné, poškozené nebo nefunguje správně? Došlo k závadě nebo poškození díky vadě materiálu v průběhu používání? To nás moc mrzí a my se o to postaráme. U většiny zboří držíme prodlouženou záruku až 5 let, tak si ověřte jak jste na tom Vy. Vyplňte, prosím, elektronický formulář Reklamace.

 

Vracené zboží řádně zabalte a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa DPD Parcel Shop. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 pracovních dnů nebo požadovaný nový produkt.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn částkou dle maloobchodního ceníku v době vytvoření objednávky.

Odeslat článek známému   Vytisknout